Hét toonaangevende evenement voor franchising wordt in 2025 nog groter en beter!
Datum: 11 & 12 april 2025
Locatie: Hart van Holland te Nijkerk
In partnership met: De dag van de ZZP'er (ZZP Nederland) op 12 april 2025
76% van de standhouders verwacht één of meerdere franchisenemers uit de beurs te halen.
Laat jouw franchisenemers vertellen over de waarde en voordelen van jouw formule en inspireer zo jouw volgende ondernemer.
Verbreed je netwerk tijdens onze exclusieve netwerkborrels, waar je jezelf kunt verbinden met andere professionals en marktleiders.
Versterk je merk. Vertel je verhaal aan kandidaten en presenteer je formule optimaal. Wij helpen je met onze complete oplossingen.
Type
Herkomst
Geslacht
Opleidingsniveau
Je formule groots presenteren is nu nog gemakkelijker. Door nieuw standontwerp zijn de drukkosten van iedere stand
gehalveerd ten opzichte van 2024. Je kunt nu een stand kiezen die bij jouw concept past, zonder verborgen kosten!
2,5m x 2,3m x 2m (bxhxd)
+ 25% grotere standruimte t.o.v. 2024
+ Gratis bedrukte achterwand (t.w.v. € 300) voor klanten van Franchise+ en Koelewijn & Partners
+ 1/3 pagina in de beurseditie van het Franchise+ Magazine
+ Ondersteuning om je te onderscheiden met je beursconcept
+ Statafel & 2 krukken
+ Verlichting
+ Online branding & PR voorafgaand aan de beurs
+ Gratis parkeren
+ Onbeperkt eten & drinken en beursborrel
+ Elektriciteit & Wi-Fi
+ Bezoekersregistratie app
€ 2.100
4m x 4,6m x 2,5m (bxhxd)
+ 25% grotere standruimte t.o.v. 2024
+ 2x zo hoge stand t.o.v. 2024 om je formule nog mooier te kunnen presenteren
+ Gratis bedrukte achterwand (t.w.v. € 495) voor klanten van Franchise+ en Koelewijn & Partners
+ 1/3 pagina in de beurseditie van het Franchise+ Magazine
+ Ondersteuning om je te onderscheiden met je beursconcept
+ Statafel & 2 krukken
+ Verlichting
+ Online branding & PR voorafgaand aan de beurs
+ Gratis parkeren
+ Onbeperkt eten & drinken en beursborrel
+ Elektriciteit & Wi-Fi
+ Bezoekersregistratie app
€ 3.750
8m x 4,6m x 2,5m (bxhxd)
+ 25% grotere standruimte t.o.v. 2024
+ 2x zo hoge stand t.o.v. 2024 om je formule nog mooier te kunnen presenteren
+ Gratis bedrukte achterwand (t.w.v. € 895) voor klanten van Franchise+ en Koelewijn & Partners
+ 1/3 pagina in de beurseditie van het Franchise+ Magazine
+ Ondersteuning om je te onderscheiden met je beursconcept
+ Statafel & 2 krukken
+ Verlichting
+ Online branding & PR voorafgaand aan de beurs
+ Gratis parkeren
+ Onbeperkt eten & drinken en beursborrel
+ Elektriciteit & Wi-Fi
+ Bezoekersregistratie app
€ 5.750
min. 8m2
+ De beste plekken om maximaal indruk te maken met je eigen stand
+ 1/3 pagina in de beurseditie van het Franchise+ Magazine
+ Ondersteuning om je te onderscheiden met je beursconcept
+ Online branding & PR voorafgaand aan de beurs
+ Gratis parkeren
+ Onbeperkt eten & drinken en beursborrel
+ Elektriciteit & Wi-Fi
+ Bezoekersregistratie app
€ 265/m2
Doordat we al meer dan 20 jaar de franchisebeurs organiseren hebben wij vertrouwen in het succes!
van standhouders verwacht een franchisenemer uit de beurs te halen
€ 7.500 per franchisenemer success fee*
€ 11.000 per franchisenemer success fee*
€ 7.500 per franchisenemer success fee*
Op de zaterdag zal ZZP-Nederland hun grote jaarlijkse evenement de dag van de ZZP'er op dezelfde locatie organiseren. Bezoekers van onze beide evenementen krijgen een combi-ticket om ook het andere evenement kosteloos te kunnen bezoeken waardoor we op de zaterdag nog meer interessante kandidaten zullen mogen verwelkomen.
Dit evenement is de uitgelezen kans om uw onderneming te presenteren aan een groot en divers publiek. Met ca. 100 deelnemers biedt de Franchisebeurs 2025 een unieke gelegenheid om jouw netwerk te versterken en nieuwe samenwerkingen te verkennen.
De Franchisebeurs 2025 vindt plaats in Nijkerk, strategisch gelegen in het hart van Nederland, wat het een ideale locatie maakt voor een landelijk evenement van deze schaal. Ons team staat klaar om jouw deelname van begin tot eind te ondersteunen.
Wil je ook deelnemen of heb je vragen over deelname? Plan direct een belafspraak of vul het formulier in!